När andan går ur en

Bellas grill blev en hemmafest någonstans i majorna dit typ ingen hittade. Det var mörkt, men trevligt. När sällskapet senare ville vidare till Nefertiti drog vi oss ur. Vi hade inte andan liksom, varken Elli, Frida eller jag. Tanken var att jag skulle träffa upp Matte, min före detta roomies bästa homie, som var i stan. Men han var aspackad och på andra sidan city, samtidigt som min anda som sagt inte var där. Nästa gång Matte, jag lovar.

Nu är jag stationerad i bunkern på jobbet. Brukar inte knega helger så ofta, men ibland måste man ju ge med sig. Särskilt som man nyss var ledig en vecka. Känns rätt okej ändå.

Kommentarer
Postat av: Marcel

Har vi en bunker i butiken? :) Vad slåss vi med? Piskan är ju såld...

2008-06-29 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0