Midsommarstress

Nu bär det snart av. Slutar om en halvtimme, rör mig hemåt och samlar ihop väskor och jackor och allt vad det kan vara. Linsvätska, får inte glömma linsvätska. Kläderna packade vi ju i går så det behöver jag inte tänka på. För jag har väl packat tillräckligt med kalsonger? Ja det har jag, tveklöst. Hoppas jag.

Elli och Majko plockar upp mig, och vi åker först till Systembolaget, eftersom det inte funnits tid till det tidigare. Blir väl till att köa där ett par timmar kan jag tänka mig. Men what to do, det är ju bara midsommar en gång om året. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Ha det grymt i Stockholm! Jag åker till Holland om nån timme, är tillbaka på onsdag. Hälsa Erlendur! Kram på er båda.

2008-06-20 @ 09:43:52
URL: http://jesperahlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0