Jobba på kontor?

Har märkt att jag är förtjust i att sitta och dona med papper, och plippa på miniräknare och skriva på post-it's. Har alltid gillat det sterila, logiska och korrekta i pappersarbete och kontorsverksamhet, men nu kommer jag på mig själv med att sitta och fundera på en eventuell framtid som... jag vet inte, sekreterare eller nåt. What's that all about? Såhär har jag ju aldrig (åtminstone inte på allvar) tänkt på innan.
  Det kan ju vara så enkelt som så att jag är socialt utmattad, och helst bara vill sitta i ett hörn med mina korrekt uppstaplade diagram och krumelurer, utan att behöva tänka på nåt eller någon annan. Eller ens prata med folk. Sen så är jag ju jungfru också, så det skulle också funka som okej ursäkt för detta, lite väl, vuxna infall.

By the way kom Þóra i morse, och hon ska bo hos oss några dagar. Hon hade med sig både Djúpur och Harðfiskur, så jag har SÅ mycket att vara glad över när jag kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0