Funkar det nu?

Jag gissar att jag är sen, men detta är första gången jag loggar in via publishme, och når nya plattformen. Vad LunarStorm allt verkar! Till och med de röda och blå färgerna känns ju som detsamma.

Le Boss kommer hit till kneget i dag, så jag får sällskap från och med efter lunch. Sedan ska Elli lösa av mig, vilket är lite synd eftersom jag då inte träffar honom på hela kvällen. Får väl slå på en isländsk film i vardagsrummet där hemma, och sedan stänga in mig i sovrummet. Kanske kanske kanske kan jag då inbilla mig att han sitter där ute och pratar i telefon med sin mamma.
  Eller så kan jag ju växa upp nån dag.

Jag skulle vilja träffa Charlie. Vi har inte setts på veckor. Men hon är jämt upptagen. Får väl vänta ut henne. Se när hon ringer.

Kommentarer
Postat av: Petra

Klä ut dig och skaffa en knirrande vagn. Sedan går du till butiken och ställer massa konstiga frågor och får umgås med Elli trots att han inte vet det. Bra va!

2008-06-03 @ 11:13:17
Postat av: Jesper

Hvar er snyrtingin?

2008-06-03 @ 19:05:58
URL: http://jesperahlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0