Weekend update

Fredag igen, hur hände detta? Även denna kväll kommer att kantas av alkoholintag. Snarare regel än undantag om man ser tillbaka de närmsta veckorna. Får nästan skärpa mig snart. Ska ju dessutom jobba i morgon.

Angående filmen så har vi inte satt igång inspelningen än. Det drar ut mer och mer på tiden så jag sitter mest by the sideline och suckar. Det händer väl när det händer, tänker jag. Rätt trevligt att öla med gänget i alla fall. Regissören blev klart fullast. Han ville ta täten och visa framfötterna. Han ville vara kvällens leader of the pack - kvällens Mufasa. Det blev han också.

David och Johanna for hem i går. Det var väldigt fint att ha dem här nere. De kommer ner igen hoppas jag.

I afton ska vi fira Tommis födelsedag, som inföll härom veckan. Då var han bortrest och kunde inte firas, men nu ska det bli andra bullar. Först fjollkväll här hemma (i full gång as I write), med matlagning och coctails. Och present har han fått också, och blivit glad över. Tur det. Senare i kväll styr kosan till Gossip, där det är 90-talskväll. Kan ju inte bli annat än succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0