Solbränd stjärna

Precis precis hemkommen. Älskade Elli skjutsade hem mig, och fixade pizza på vägen. Han är guld.

Vi har filmat i typ 12 timmar, ute i skogen vid en sjö. Jättevackert verkligen, och inte ett moln på himlen på hela dan. Vi möttes upp vid halv 10 och gick hem tolv timmar senare. Till detta kan jag säga att det fanns tillräckligt mycket vatten för att jag skulle få dricka typ 30 centiliter. No joke. Mådde sådär. Men jävlar vad skönt att bada!

Tror att det hela gick rätt så bra. Scenerna alltså. Och om det inte gick bra så skulle det i så fall vara för att tekniken strulade en del. Får hoppas på det bästa.

De andra skulle vidare och filma en till scen. Till drygt kl. 4 i morgon bitti. Jag är inte avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Þóra

lycka till :-D

2008-07-27 @ 05:08:18
URL: http://tonskald.wordpress.com
Postat av: Petra

Ett tips: Ta med dig vatten själv nästa gång. Dög badbyxorna?

2008-07-27 @ 13:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0