So You Think You're a Mormon?

Gött att So You Think You Can Dance är igång igen. Den amerikanska versionen då, och inte det där andra på-låtsas-joxet. Synd att inte Sabra kunde vara med igen. Hon får inte vinna två gånger I guess.
  Men la ni märke till alla gifta par med massor av ungar? I Salt Lake City, a.k.a. Mormonhuvudstaden, där varannan dansare (eller "dansare", för den delen) var gift, och flera hade upåt fem sex kids! Och de är alla under 30! I'm tellin' ya, sånt gör mig lite freaked.

Kommentarer
Postat av: Elsa (Syrran)

Ähh men LUGN!!! hahah såg du tjejen (kvinnan som var runt 35) som hade 4 ungar, asså va fan gjorde hon?? JAG blev fan röd i ansiktet!!! Och hon snacka om att hennes man jobbade innom ekonomibranchen....asså fatta hur dom komma driva med honnom på jobbet! Man gör fan inte så mot sin man........

Men va fan hände med den blonda BIMBO tjejen? Henne tålde jag inte!

Gillade däremot killen på skriskor. Han var grym!



puss

2008-07-16 @ 08:46:18
Postat av: Ylva

Ja, jag äääälskar detta program. Man borde börja proffsdansa själv...

2008-07-16 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0