Mitt i natta

Nu är i alla fall jag hemkommen. Elli och Tommi är fortfarande ute.

En liten stund efter att jag publicerat föregående inlägg så begav vi oss ut. Det sista jag sa till Elli var: "Ja ja, nu har du sagt att jag inte behöver jacka. Fan ta dig om det börjar regna nu".
Jävlar vad det började regna. Det ska ta cirka 6 minuter att promenera till vår krog. Efter 30 minuter i spöregn, då vi försökt söka skynd under träd, vände vi hem igen. Det var bara till att byta om. What to do? Men nittiotalskväll borde hållas varje vecka.


Här har vi precis kommit innanför dörren.


Här är Elli och jag någotsånär torra.

Kommentarer
Postat av: Natta

Vadå mitt i mig? :o

Navel?

2008-07-12 @ 14:04:01
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha! Älskar Elli på första bilden!

2008-07-12 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0