Lilla snigel, akta dig

Denna dag har verkligen sniglat sig fram, big time. I går var det alldeles tvärt om - vad beror det på?  Jag har inte haft färre kunder i dag, utan det är precis lika få som i går. I dag har jag till och med haft en varubeställning att ta itu med, och det brukar ju hålla en sysselsatt en stund, men nu sitter jag här igen. Med en dryg timma kvar till avgång.

Men ändå, vilken avgång sen! I dag ska jag nämligen träffa teatergänget. Eller, åtminstone några stycken ur teatergängen. Det vankas impro i Almedal, och sedan ser det ut att bli Liseberg. Petra har the hots for Carl Einar, och har jag förstått rätt så showar han där i kväll.
  Lyssnar på radion, och det ska tydligen vara fullsmockat på Liseberg. Men vädret är ju guld, så det är väl inte så konstigt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, så mycket impro blev det väl inte. Vi får nog äta dextrosol nästa gång. Carl-Einar är min hjälte. Jag har skjutit upp min resa till Budapest. Man kan inte åka från sol till regn. Jag vill egentligen inte åka alls. Men ... jag gör det ändå. Jag har ju lovat Robert att komma och han blev lite besviken ändå nu när jag bara ska vara där måndag kväll till onsdag middag. Men det är mer min melodi, det passar min rastlösa själ. Har du sett min bikini? Den är borta.

2008-07-25 @ 13:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0