Double your pleasure, double your fun, and dance forever

Tvätt i massor. Hur kommer det sig att det alltid är ett nytt freckin' TON att ta itu med? Jag tvättar ändå, nästan, en gång i veckan.

Elli har varit en guldklimp i dag och hjälpt mig inför bröllopet. Ordnat med kläder, köpt skjorta och fixat kavaj. Tack älskling, för att du tar hand om de bitar jag själv tycker är pest.

Jag kanske inte har nämnt det? Att jag ska på bröllop i helgen. Min kusin ska gifta sig, och detta firas i dagarna tre någonstans på landsbygden utanför Västerås eller vars det nu var. Jag tar tåget till Hufvudstan i morrn, sedan hakar jag bara på familjen och låter dem leda vägen.

Har förresten haft Chris Brown's Forever på skallen i flera dagar. Och spelat den på repeat. Jag blir så glad av den!


Kommentarer
Postat av: Elsa (Syrran)

Har du hört honom med Fallen Angel! Så jävla amazing!!!

2008-07-16 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0