Update

Wow, jag har haft så fullt upp att man nästan kan skratta åt det.
Stockholmsresan var så grym! Först världens bästa myskväll med världens bästa Frida och sedan en heldag med världens finaste syskon. Shit vad skoj vi hade! Och Cheo dök upp också, ej att förglömma. Detta följt av baksmälla och heldag med världens bästa Mia. Så jag kan lugnt säga att jag varit bortskämd - bara omgivits av fina människor.

Nu tillbaka på jobbet så är det andra bullar. Verkligen. Julkampanjer och grejs ökar stressnivån rätt duktigt. Som igår tillexempel, då jag på en dag fick in lika många beställningar som jag vanligtvis tar emot under tre veckor! Så jag är begravd i arbete. Men med tanke på att jag är bemannad så ska jag bara skatta mig lycklig som har mycket att göra - så länge jag har jobb så har jag arbete, så att säga.

I kväll är Elli på porrisen och jobbar. Hans första egentliga sysselsättning på många veckor nu. Kul för honom. Och extrapengarna behövs. Hans fossing är bättre, men inte helt hundra än. Kanske sjuttio.

Kommentarer
Postat av: elin

bra där nu ser jag att du lever...hade iof kunnat ringa men hey jag har ju också fullt upp hihi..

2008-12-11 @ 19:21:50
Postat av: Mamma

Tillbaka. Skönt!

2008-12-12 @ 08:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0