STHLM

Wow vad party-poopig stämning jag skapat i bloggen. Inte en kommentar så långt ögat når. Men så har jag ju varit snål med att skriva, och när jag väl gjort det har det varit uppdateringar angående om jag överlever eller ej. Men lugn, så allvarligt är det verkligen inte. Hittar de nåt så tar de bort det, det ska inte vara mer än så.

Just nu laddar jag big time inför Stockholm i morgon. Först hem till Frida för myskväll, och sedan är det all about the syskon. Saknar dem massor, så det ska bli så sjukt kul att få lite quality time verkligen. Ut och käka, och sedan tillbaka till lägenheten. Kanske sällskapsspel också? Kan ju nästan lova att det kommer att sluta i krökarspel i alla fall. Någon som spelat "En citron, en halv citron"? Lordy lord have mercy vad galet det blir varje gång! Men man får passa sig lite, yngsta småbröderna är ju bara 15 bast. Kanske kan låta dem dricka outspädd saft och hävda att det är likör?

Kommentarer
Postat av: Mamma

En mycket bra idé, tycker jag. Naturligtvis vill jag att ni ska ha det jättekul....men småpojkarna får ni stora hålla efter (lova mig det). Massor av pussar!

2008-12-05 @ 07:41:21
Postat av: Þóra

Jag försökte kommentera för några dagar sen men det gick inte :-(

2008-12-05 @ 14:02:02
URL: http://tonskald.wordpress.com
Postat av: Frida

Tack, tack Linus för visiten. Det var verkligen jätteskoj! Hoppas ni har kul ikväll! Puss.

2008-12-06 @ 20:41:42
Postat av: Elli

Och nu är du borta i storstaden... Och jag... Just hanging around.



Var hos Gero ikväll och har hängt lite med Marcy.

Sover lite konstigt inatt så jag gick upp och ska kolla lite tv tills jag känner mig trött igen :)



Hoppas du har kul! Jag saknar dig!



2008-12-07 @ 06:02:32
Postat av: elin

hm, vad händer? Inte haft tid att blogga sen du kom tillbaka till götet? kikar in ofta men ingen linus, tack för sist det var så fint att se dig bror...puss puss, nu ska jag sova, lussebullat all night long, mama need some rest now..

2008-12-09 @ 22:50:05
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: elin

glömmer fan hela tiden att jag bytt bloggadress, och det var fan inte igår vad nu?? behöver verkligen sova tror jag:)

2008-12-09 @ 22:51:26
URL: http://elinskriver.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag undrar också varför du aldrig skriver. Vill höra din version av helgen.

Pussar i massor!

2008-12-10 @ 07:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0