Musikhjälpen

Jag har lekt god samarit och skickat ett SMS till Musikhjälpen. För att kunna nå det uppsatta målet i insamlingen har programmledarna efterlyst ett pyramidystem som går ut på att den som skickat ett SMS, och på så vis bidragit med 50 kr samtidigt som man önskar en låt, sedan ska övertyga 2 personer att också skicka SMS. Och så fortsätter förhoppningsvis kedjan, och insamlingen blir succé.

Så kom igen nu, Mamma, syrrorna, Ylva eller någon av er andra som jag vet läser. SMSa och kommentera, så jag vet att ni dragit ert strå. Så kan jag sedan berätta vilken låt jag önskade, och vem jag tillägnade den.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har jag också skänkt 50 kronor. Tillägnat dig, min ättelägg!

Puss (det blir en jul, utan dig)

2008-12-17 @ 19:54:42
Postat av: elin

lät för krångligt för mig hjärtat, fattade nada eller så är det bara all skit jag har i skallen som blockerar...fniss fniss...

2008-12-18 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0