Gleðilegt nýtt ár!

Nu börjar det ju närma sig. Dags att börja irritera sig på att man per automatik skriver 2008 när man ska ange datum. Dags att kasta sig in i ett nytt äventyr. Jag ser fram emot det.

Här ska det snart ätas familjemiddag. Förutom familjen och jag samt en morbror vid bordet, så har Ísak (Ellis lillebror) fått hit sin irländska lickvän Grace. Hon är skitsnygg och har en oemotståndlig accent. Love it. Sedan ska vi titta på det årliga humorprogrammet som jag glömt namnet på. Där skämtar man om allt som hänt det senaste året i en mängd sketcher, så jag gissar att det blir mycket ekonomi i år. Förra gången jag såg det (alltså förra året) snackades det mycket om arbetskraftsinvandring från Polen, samt några norrmän som gått vilse på en glaciär.

Tack och bock för alla SMS-hälningar (igen), och särskilt tack till mamma för att du ringde. Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott nytt år och god fortsättning lillebror, såhär 2 dagar in på det nya äventyret är man ju ganska seg, jobbade min första arbetsdag 2009 idag och är hopplöst trött redan haha..nä men hoppas att du har det så värstans kul där borta och så ringer du mig när du får tid. Hälsa Elli. Kram Elin

2009-01-02 @ 19:18:00
Postat av: Mamma

Hej, älsklingen min. Nu har jag nog fått igång en länk "ut i space". Tillfälligt, innan bredbandet flyttas. Hoppas ni haft det jättemysigt och kul på alla sätt. Ring, när du kan och orkar. Puss!

2009-01-05 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0