Oktober?

Jag föredrar öppningspassen på jobbet, utan tvekan, men att starta sent på en måndag är ändå rätt tacksamt. Börjar jobba som vanligt i morgon, så jag passar på att ligga i sängen så länge som möjligt idag.

Filmade i lördags, och jag tror att det gick bra. Eller jag hoppas det, för vi tog löjligtmånga tagningar - nåt bra måste väl ha fångats? Pratade med regissören om hur schemat ser ut framöver, och det verkar som om inspelningen kommer att fortsätta en bit in i oktober. Shit! Vad ska jag göra med mitt hår?! Och mitt jobb? Och allt annat? Jag har skitkul med filmen, men det känns trist att det dras ut så himla mycket. Man kan liksom inte intensivfokusera på't. Nåja... det löser sig det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0