Bowlande turister

Ellis lillasyster Anna är i stan, och hon och Elli är lika på många sätt. Framförallt är de båda frälsta i den (som jag förstått) ädla konst, som kallas att shoppa. Anna har redan spenderat både en och två kronor.

I dag har vi dessutom tagit en tur till Röda Sten för att äta glass, och sedan träffade vi upp Geromima, Marie och några andra för att bowla. Det gick asingakasst för mig, men fan vad skoj det är! Vi bor ju bredvid en bowlinghall, och om det inte vore så dyrt hade jag varit stammis. Och om man började bowla regelbundet, skulle man då kunna komma undan med att det skulle vara ens träning? Jag menar, man lyfter ju ett klot på några kilo, och svingar det en massa gånger.

Jag har några bilder:


Här är jag vid den röda stenen som gett namn åt Röda Sten. Eller om det var tvärt om.


Geromima i sitt bowlingesse.


Elli och Anna har skoj.


Utanför träffade vi sedan en jättefull Majko. Hon skulle på spelning.

Förresten ska jag kanske börja filma snart igen. Natten mellan söndag och måndag pratas det om. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0