Hemmaplan

I går (läs: i ondsags) gästspelade Rattle för andra gången på Mitt Andra Hem, på Andra långgatan. Vi hade just blivit av med vårat stående gig på Café KoM, då den hemske ägaren bestämt sig för att sälja stället utan att ge oss en heads up. Nåväl det visade sig bli den spark i arslet vi behövde för att hitta nåt nytt för nu är Mitt Andra Hem Rattles allra egna sproilans nya hemmaarena! I höst och vinter kommer vi att spela där åtminstone en gång i månaden, och atmosfären där är bra mycket bättre än på KoM. We are upgrading!

Till giget igår kom förresten massvis med folk. Det var knökat i lokalen och helt galet varmt! Bland de glada i publiken återfanns Mikael och Oscar. Mina buddies från min forna tid som CIMS, ni vet. Vi drack ett par öl i kvällssolen och smed planer för att framöver dricka fler öl i tidigare nämna sol. Gärna med grillad mat och utan att behöva jobba dagen efter. Behöver jag säga att jag försov mig i morse?

Men på tal om Mikael hittade jag det här klippet där han blev intervjuad inför Filmfestivalen och pratade om Något börjar, något tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0