Certified International Movie Star

Det ska bli min nya beteckning: CIMS det klingar väl fint? ;-)
Nej men skämt åsido, jag fick precis sjukt roliga nyheter! Något börjar, något tar slut ska ha sin första utlandsvisning! I april, i Bern, Schweiz! Det fina är att produktionsbolaget har inte ens börjat skicka ut filmen ännu, utan denna visning sker helt och hållet för att arrangörerna av GIFF (Gothenburg International Film Festival, där vi hade premiär - remember?) diggat filmen så mycket.

Och nu på lördag ska filmen visas på Stadsbiblioteket här i stan. Regissören är utomlands och har bett mig gå dit och presentera den. Jag lär få ducka för groupies och paparazzis. CIMS. Lite den. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite den! hahahaha så stolt och glad min älskling! Du är movie star!!! <3

2010-03-05 @ 01:45:32
Postat av: Mamma

Det är ju fantastiskt! Puss

2010-03-05 @ 06:31:44
Postat av: Jonna

bästaste :)

2010-03-05 @ 21:45:21
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Största syrran:

Haha, ja du kanske borde ta en annan utgång så du slipper allt för närgångna fans och paparazziz:)

Nä, men allvarligt fan vad roligt!!!!! Är superstolt över dig, släktens filmstjärna. Nu gäller det att tro på dig själv, du KAN gå huuuur långt som helst. Puss

2010-03-07 @ 11:47:20
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0