När bossen är här

Som jag nämnt tidigare har jag en högst dålig ovana att försova mig på de dagar som chefen ska avlägga visit. Inte cool. Gick därför upp när Elli åkte i morse, och Lord have mercy - det är inte kul att vara uppe tidigare än nödvändigt. Men upp kom jag ju i alla fall.

Tänkte senare att jag, när jag ändå är uppe och duktig, borde kirra gröt till frukost. Det är ju nyttigt och bra, och så står man sig ända till lunch. Sagt och gjort, jag fixar gröt. Men. När det är klar så bränner jag mig som fucking fuck, och har ner talriken med gröt i golvet. Crash Boom Bang. Och kladd. Jag kände mig lite ynklig just då faktiskt.

Hur som, nu är jag på jobbet och Frank är på väg hit. Käkar knäckemackor med Keso till frulle i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0