Egenheter och dumheter

Vad är det för fel på mig egentligen?
Jag försov mig i morse, och kom därför inte till butiken förrän klockan kvart över försent. Och vet ni vad? Jag borde ha fattat att jag skulle försova mig, för när jag tänker tillbaka så försover jag mig, i princip uteslutande, bara de dagar då jag vet att chefen/ägaren är påväg hit. Är inte det jävligt underligt, så säg? Och vad beror det på?! Det här leder till massor av onödiga saker. Stress, inte minst! Dessutom fick jag springa genom stan utan linser, iklädd samma kläder som jag bar i går. Hur fräsch tror ni jag känner mig på en skala?

Kommentarer
Postat av: P

Haru inga glasögon? Du får väl skaffa ett par såna där dykarglasögon som han har i Notting hill och går på bio med...

2008-08-14 @ 14:54:18
Postat av: Jonna

-2

2008-08-14 @ 16:07:23
URL: http://jonnanoblin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0