Mars!

Jädrar i min lilla låda vad for det går! Jag har varit här i mer än två månader, jag är inne på min andra termin i skolan, jag har skaffat egen lägenhet... Allt är så annorlunda jämfört med denna tid förra året.

Denna tiden förra året hade min minstaste systerson kommit till världen. Grattis på födelsedagen Emil! <3

Jag är mitt uppe i att tvätta och jag är inte supermotiverad att blogga just nu, men jag ville bara slänga upp ett litet hej och säga att allt är bra. Min rygg är dock uppfuckad, så i går kunder jag inte delta på Movement. Satt vid sidan och läste kursliteratur och tittade på mina klasskamrater arbeta. Jag är inte säker på vad den onda ryggen kommer ifrån, men jag har kännt att det varit på väg ett tag, och en gissning är att jag ju har ny säng. Enligt IKEA kan det ta upp till två månader innan kroppen vant sig vid en ny säng. Kan det vara det tror ni?

Kommentarer
Postat av: Elin

Puss på dig:)

2012-03-03 @ 16:31:19
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0