Måndag

Nu när jag har haft några lektioner med Läskige Läraren så känns det lite bättre. Han är fortfarande sträng och svär mycket, men nu har han visat att han kan skratta också. Så när han i dag kallade alla i klassen för motherfuckers och hotade att döda oss, förstod vi att det var skämtsamt menad. Hoho så skoj!

Jag kann möta upp Katta för en snabb lunch i dag innan min första lektion. Den damen har stressat så jäkla mycket senaste veckorna - jag har knappt sett röken av henne! Skolan sliter nästan ihjäl henne, hon har på riktigt gått flera dagar i veckan utan sömn bara för att hinna igenom alla uppgifter. Nu verkar det så sakteliga lugna ner sig och det är skönt att höra, för det är fan inte hälsosamt att stressa så.



Längre ner på den här gatan bor jag! Knäppte bilden i går, tyckte det var så fint hur blommorna fallit. Och det är så skönt med bra väder igen! Förra veckan var inte alls kul. Och nu vet jag att jag inte ska gnälla inför er som fryser skinkor och kinder av er i Sverige, men ändå. Vi har fått en fin helg här och i dag är det 26 grader ute. Ska bli kyligare i veckan igen, runt 15, men sen bli fins till på fredag.



I dag är det också Jakobs 30-årsdag. Grattis Socker! Ledsen att jag inte kan fira dig, men jag hoppas resten av Göteborg gjort sitt jobb och höjt dig till skyarna på din stora dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Blir alltid lika glad när du lämnar små ord efter dig i min blogg, och så kika in här och se att du uppat:) Lev livet, stanna upp och känn in, ta in precis allt Linus, det är du värd. All kärlek/ Elin.

2012-03-06 @ 21:21:11
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0