And it's the weekend!

Veckan med monologer har gått helt okej. Jag stressade som fan över det i början, men låter nu stressen vara och tar det som det kommer i stället. Jag är inte klar med varken Salieri eller Romeo än, så det är bara att låta karaktärerna sjunka in och läsa om pjäserna ett par gånger. Tror det kommer att gå bra även om veckan inte var en höjdare.

Nu i kväll ska vi ha fest för att fira av Ruby som tyvärr måste åka hem till England på söndag. Brist på pengar och visum tvingar henne tillbaka, men jag hoppas hon kan återvända i sommar för att återuppta utbildningen. Hon skulle inte hamna i vår klass igen, men att ha henne i skolan är ändå något.

Om vädret är bra i morgon (har varit ganska kyligt i dag) så funderar jag på att ta en långpromenad och fortsätta utforska allt konstigt som finns här i Hollywood. Det är verkligen ett underligt ställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0