Tillbaka igen!

Wow, jag är överaskad att jag ens kom ihåg lösenordet hit för att kunna börja skriva igen. Ville inte behöva skapa en helt ny blogg.

Hej OmLinus! Dig har jag inte besökt på över ett och ett halvt år. Jag hoppas vi varit så nära och goda vänner att vi snabbt kan hitta tillbaka till varandra. Och om det inte går så har vi nog vuxit ifrån varandra, och sånt får man bara acceptera. Men jag tycker i alla fall att vi ska ge vår vänskap ett nytt försök.

Så mycket har hänt sedan sist. Så. Mycket. Har. Hänt! I grund och botten är jag samma vän du kände för ett par år sedan, men jag är numera lite mer förvirrad, glad, knubbig, singel, hjärtekrossad, förväntansfull, äventyrslysten och nyfiken. Och så är jag amerikan också nästan. Sedan en vecka tillbaka. Los Angeles kommer att vara hemma för en tid framöver.

I morgon börjar skolan och jag är skitnervös och jättepepp på samma gång. Första skoldagen är dessutom 11 timmar lång. Galet hard core.

Min första vecka här har spenderats i bil, körandes till olika destinationer. Har blastat massa hög musik och stannat på olika ställen och druckit drinkar. Promenerat. Ätit massa mat. Blivit bästa vän med solen igen.

Här vid piren i Santa Barbara

Nyårsdrinkar på Sunset Blvd

Eftermiddagspromenad i Malibu


Nu du bloggen måste jag svulla frukost. Vi hörs kanske snart igen.

Kommentarer
Postat av: malee

ååå vad kul Linus! Lycka till i L.A:) Vi är på g till karibien så ta dig en lite fieldtrip dit sen och hälsa på oss.. Kramar

2012-01-03 @ 21:07:29
URL: http://tuatuasailing.wordpress.com/
Postat av: Anton

Drinkar och beach är alltså livet nu... Fo'shizzle my nizzle!! Ser fram emot att läsa mer om hard core skolan och övriga äventyr i 90210! :)

2012-01-03 @ 21:24:42
Postat av: Elin

Yeey underbart att åter igen lägga till din blogg bland mina favvissar:) Hoppas att du är helt blown away by LA baby!!! lova att blogga mycket. Pussar storasyster<3

2012-01-03 @ 22:01:03
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: challo

hihi! stränder å drinkar, fucking fabolous! :D puss älskling!

2012-01-03 @ 22:04:33
Postat av: elin

Och du!!!!! Vad grymt, läste inlägget efter förra kommentaren bara för att jag blev så glad att du börjat blogga haha. Fortsätt njuta av allt bara och jag ska tänka på dig imorrn då skolan börjar!! U can do this!!:) puss Elin

2012-01-03 @ 22:05:03
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaaaaaaa äntligen!!!! Ska bli kul att följa dug :(

2012-01-03 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0