Nytt boende!

Japp, jag har lyckats styra upp en lägenhet! En studio mitt i Hollywood, bara en liten promenad från skolan. Lite över min budget egentligen, men det får det vara värt. Jag får börja käka nudlar eller nåt.
Jag kan flytta in tidigast på söndag, så när jag har möjlighet kan jag langa upp några bilder på kvarten. Skulle ögonmåtta och säga att den är på totalt kanske 30 kvm. Stora fönster och nytt parkettgolv. Och husvärden är så jäkla snäll. När jag var där i går för att betala depositionen hade han köpt grejer till mig. Lite småsaker, typ en sopskyffel, toapapper, diskmedel och annat. Och tagit med sig bestick hemifrån som han gav mig. Han tyckte synd om mig som kommit så långt bortifrån och inte äger ett smack. Hur gulligt!

Och en annan grej. I går var Katta och jag på Staples Center och såg Cirque du Soleil som skapat en helt otrolig föreställning som hyllar Michael Jackson. Det var heeeeelt magiskt! Jag och Katta kollade på varandra med tårar i ögonen flera gånger, det var så sjukt fint. Massvis med dans och otroliga stunts, grym ljussättning och så världens bästa musik på det... Jag dog.
Så kommer föreställningen till Sverige så måste ni gå! Tänker framför allt på att Syrran måste ta med sig min äldste systerson i så fall. Jag tänkte på honom hela tiden under föreställningen och tänkte "om jag hade sett den här föreställningen när jag var åtta år gammal..." Ja jösses.


Kommentarer
Postat av: challo

Fan vad härlgt med lya!! :) puss gullet!

2012-01-30 @ 12:04:21
Postat av: Anonym

Omg grattis till lägenheten :) supergo värd!!



Och jävlar vad avis jag är på MJ-showen!!!

Puss

2012-01-30 @ 19:11:10
Postat av: Natta

Skönt att det löste sig med boende! Det har det gjort för mig med! :)

2012-02-03 @ 10:15:21
Postat av: Mosse

Grattis till lägenheten! jag ser fram emot bilder°

2012-02-03 @ 13:44:51
URL: http://familjenmosse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0