Söndag och sänglös

Hej och hå på böljan den blå. Var ute i går med ett gäng från klassen, dansade tills benen inte orkade längre och drack alldeles för mycket. Nu är jag precis så bakis som jag förtjänar, och jag vill ha en iskall Coca Cola (på burk) och ett stort lass med skräpmat. Om jag bara orkar ta mig utanför dörren.

Jag vaknade i morse av att luftmadrassen gått sönder och jag låg på parketten. Underbart. Jag släpade fram ett par yogamattor och la mig igen. Nu måste jag alltså på riktigt ta tag i att köpa säng. Problemet är att IKEA ligger långt borta och jag har varken bil eller körkort. Dessutom har jag en hel del plugg som jag måste ta tag i i dag för att inte bli utslängd från lektionen i morgon bitti. Så att ta sig ut till Burbank kommunalt skulle helt enkelt ta för lång tid. Hur fan ska jag lösa detta nu då...

Kommentarer
Postat av: Elin

haha åååå hej!! lät extremt oskönt att vakna på golvet..och bakis huuuuuua. det lät även som värstingprojektet att fixa säng och inget man ger sig på i bakistillstånd. Själv har jag varit arga mamman, men ja du vet....det löser sig alltid. Idag hasseludden och det blir lovely. Ta hand om dig, puss Elin

2012-02-13 @ 08:13:55
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Lena Persson

Håll ut Linus! Jag har ev en lösning på gång! :)

Jag har mailat min kompis som bor i Sherman Oaks, och bett henne agera chaufför! Återkommer med hennes nummer när jag vet om hon befinner sig på hemmaplan eller inte..



Ha det gott!

2012-02-13 @ 21:49:37
Postat av: Lena Persson

Hej igen! Gabriela har nummer +1-(317)985-9899 eller +1 (818) 205-9987, ring henne så hjälper hon dig.. Hon hade tydligen en säng du kunde få t.o.m så sparar du din dollar till något roligare! Hon är världens underbaraste människa så ring henne nu! Ha det!

2012-02-14 @ 06:50:59
Postat av: Mamma

Åh....älskling, har inte vetat att du börjat blogga igen. Har läst allt du skrivit - gråtit en skvätt för att jag längtar så otroligt efter dig. Pussar och kärlek i massor skickar jag dig.

Vet att du gör det du drömmer om och det gör mig lycklig. Dessutom ses vi ju snart. PoK

2012-02-18 @ 13:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0