Ny termin

Sent torsdag kväll avslutade jag min första termin på Stella Adler! Jag och mina klasskamrater firade med drinkar och karaoke och dans. Men ingen rast och ingen ro för oss, för redan på måndag börjar nästa termin. Jag ska läsa steg två i ämnena Technique, Movement och Voice, och steg ett i Script Analysis. Längtar!

I dag träffade jag upp min favoritbritt Ruby och käkade lunch på Lucky Devil's, uppe på Hollywood blvd. Ett ställe som serverar grymma burgare, men jag var där för en enda sak. Världens bästa förrätt. Jalapeño hummus med grillad vitlöks-pita. Så. Jävla. Gott. Jag dog nästan.



I kväll är vi ett gäng som bjudits över till James och Teddy på middag. Teddy pluggar till kock och har typ svart bälte i matlagning, så svull-festen kommer att fortsätta från lunchen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste bara säga att jag föredrar bloggen ungefär 1000000000000000000000000000000000000000000000 gånger mer än twitter!

Det blir mer sammanhängande (kan även ha med svenskan att göra :) )

Pussar

2012-02-27 @ 09:59:55
Postat av: Elin

M.a.o Living the dream:) Älskar det jag läser, älskar dig. Puss

2012-02-27 @ 19:36:47
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: elsa

ååååå hahahahah asså älskar hur du skriver. Och jag älskar hummus (lärde mig det i L.A) och jag älskar mammas komentar haha och så älskar jag ju dig så klart!! puss

2012-03-01 @ 21:51:05
URL: http://elsaekman.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0