Teaterafton

Hej gott folk! Här har helgen börjat, och med sig hade den ett regnoväder. Jävlar vad det öste ner när jag vaknade i dag! Riktigt monsunregn verkligen och med mycket åska! Nu har det lugnat ner sig något, men jag känner mig ändå inte frestad att gå ut. Tog i stället tillfället i akt och kirrade smutstvätten. Ett par vändor till tvättstugan och nu är allt klart och hänger på tork här i lägenheten.

I kväll ska jag till skolan för att titta på andraåringarna som har sin slutproduktion. Vet ingenting om pjäsen men känner ett par av skådespelarna, så man måste ju dit och se. Ryktet säger att det ska festas efteråt och känner jag mig själv rätt så hakar jag på på ett par öl. Jag har inget särskilt planerat annars för helgen, bara plugg. En scen för Technique och en karaktär för Movement.

I övrigt är jag glad! I maj kommer jag att åka på blixtvisit hem till Sverige för att gå på min kusins bröllop och jag längtar massor. Förutom Elsa, som jag träffade i december, så har jag inte sett min familj sedan oktober! Det är ett halvår sedan. Nästan skrämmande länge. Men som sagt, om några veckor smäller det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi längtar efter dig ska du veta, blev så jävla glad när jag hörde att du kommer hem:) Philles öga är sakta men säkert på bättringsvägen, det var en vagel,det kunde de se nu när svullnaden lagt sig. Love u...soo very very much.

2012-04-14 @ 13:55:41
URL: http://Elinsrader
Postat av: Natta

Synd att det bara är en blixtvisit, då hinner du antagligen inte ses?

Om du känner att du orkar och har tid över får du gärna slå en pling så jag får träffa min favorit-Linus!

Annars får du planera in en längre stockholmsvisit längre fram ;)

Puss på dig!

2012-04-14 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0