Sjukling

Sista veckan på terminen har börjat och jag är hemma sjuk. Gick hem efter Voice-lektionen i går och känner mig sänkt. Trist att missa skoltid nu, men samtidigt bättre att det kom nu när jag är klar med de flesta uppgifterna snarare än när jag varit mitt uppe i plugg. Jag kurerar mig genom att sova, dricka mycket vatten och äta glass. För glass ska man äta när man är sjuk, så är det bara. Har dragit ner massa på cigaretterna också.

Tack alla för era fina ord! Glad att så många tyckte om Banga inte. Missade ni den eller vill se om, så finns den på SVT Play här.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på Dig, älskling. Puss puss

2012-04-19 @ 09:59:03
Postat av: Elin

Jag såg:) så himla stolt, du var så sjukt bra!! Och snygg var du också!!! Krya på dig lillebror. Puss

2012-04-19 @ 22:23:23
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0