Que tal, bitches?!

Jag sitter utomhus, vid poolen. Jag dricker en Málaga (en nyuppfunnen drink bestående av rosévin och Fanta Limón - sjukt smarrigt) och granskar min tidigare så bleka hy, som plötsligt fått lite färg. Jag har bränt mig litegrann. Men bara så lite att det känns mysigt, och såpass att jag vet att det kommer bli brunt när rodnaden lagt sig. Vi har varit och handlat middag. Det ska grillas kött och majskolvar, och kylen är full med öl och läsk och vin - här finns dricka för alla smaker. Och vädret har varit bättre än bäst. Mulet men varmt första dan, och sedan bara sol sol sol.
Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni måste lägga upp lite bilder sedan. Fortsätt att njuta. Puss

2010-05-09 @ 06:00:26
Postat av: Jonna

TYST!!!!

Jag är sjukt avis. Bajs också. Jag vill också åka på semester med världens bästa Linus. Tror det skulle bli världens bästa semester.

2010-05-10 @ 19:03:41
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Syrran

Aaaaaaa du ar varld allt ganger tusen!!! Onskar jag var dar mer er! LOVE

2010-05-13 @ 06:14:54
Postat av: David

Det låter helt fantastiskt :)

2010-05-13 @ 14:45:05
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0