Spring

Det är vår idag! Solen värmer på riktigt, och folk på stan står helt stilla och bara stirrar upp mot himlen. Så jävla gött.

Elli och jag kom precis hem från en sväng på staden. Käkat lunch och gått i affärer. Spenderat Ellis presentkort och gått på Bolaget. I kväll ska jag på 30-årsfest hos Rattle-Sofia, och Elli ska på schlagerpartaj hos Jakob. Stereotypt? Ja, lite den. Men på tal om Rattle hade vi ett sjukt fint gig på Café KoM igår! Fullt och glatt och mitt lag vann. Vad mer kan man be om undrar jag?

Jag skulle vilja be om en kopp kaffe, nu när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: David

Det är sjukt trevligt att solen värmer! Det kan behövas om all jävla is och snö ska smälta bort nån gång.. jag stapplar runt som en pingvin och går i slowmotion för att försöka hålla balansen. Den obligatoriska vurpan har inte hänt än i år, så jag ber om att våren ska komma nu innan jag slår mig fördärvad!



2010-03-13 @ 21:19:26
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0