Homebound

Jag gick hem från jobbet idag efter bara några timmar. Kände mig som en påse sopor ungefär. Det är så mycket att göra på jobbet och flera borta redan så jag får dåligt samvete, men samtidigt kan jag ju inte hjälpa om jag blir sjuk. Det är kanske inte jätteförvånande att jag blivit det heller, det verkar gå runt på vårat jobb och med vår dåliga ventilation sprids det snabbt. Jag gissar att det är det jag ska skylla på i alla fall.

Ellis mamma har skickat oss tröjor hon har stickat. Så jävla snällt! Och inte nog med det, hon var fin nog att packa med ett gäng med Djúpur. Vem är avundsjuk?!


Kommentarer
Postat av: syrran

men åååå vad söt hon är! Krya på dig babe! <3

2010-03-17 @ 19:59:56
Postat av: Natta

Jag tror att jag är avundsjuk. Har aldrig ätit dem men efter vad jag hört ska de vara gudomligt goda!

Snäll svärmor du har :)

2010-03-18 @ 15:14:39
URL: http://nightingale.blogg.se/
Postat av: Elin

Krya på dig gullunge, är man sjuk så är man...

2010-03-18 @ 17:23:05
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0