Final!

Idag har sista gruppspelsmatchen i UIC - Ultimate Impro Championship, gått av stapeln. Emma, Anton, Petra och jag representerade Rattle och möttes av de forna mästarna och formidabla improvisatörerna i Team Krasnapolsky. Efter en jättejämn match stod dock vi som vinnare, och har därmed spelat oss in i final! Nästa söndag möter vi gbgimpro i en extra lång match, och hoppas på hög stämning hos en stor publik. Så jävla skoj!

Förresten har Rattle nu startat en blogg, där det rapporteras om våra senaste förehavanden och kommande tokigheter. Bloggen kan ni hitta här.

Kommentarer
Postat av: syrran

iiiii grattis! Önskar jag kunde va me på finalen!!! :))) Puss

2010-03-15 @ 02:24:50
Postat av: syrran också

Grattis, vad roligt:) Puss

2010-03-15 @ 06:03:33
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Mamma

YEEEEEES!

Jag kan gå......fick boka om min biljett hem. Skulle egentligen flyga hem 15.00, men kunde senarelägga. Visserligen till en kostnad av 600 kronor! Men va f-n, -Jag ska äntligen gå och se Rattle!

Puss

2010-03-15 @ 11:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0