3 år

Jag är hemma ensam. Promenerar fram och tillbaka i köket, slår mig ner vid Spike och lyssnar på Säkert! samtidigt som jag donar med mat. Jag lagar ganska god mat i kväll. Jag kommer att känna mig lite nöjd när jag äter min lax framför TVn och säga till mig själv att det var bra att det bara fanns lax hemma. Jag har inte orkat gå till affären. Allt är precis som vanligt. Förutom att Elli är borta på kurs med Facket, vilket gör att jag måste laga min mat själv. Förutom att Elli är borta på kurs med Facket, vilket gör att jag måste äta min middag framför TVn ensam. Förutom att Elli är borta på kurs med Facket, så jag inte kan kyssa honom och säga att det är vår årsdag idag och att jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: charlie

ÅÅÅHHHH! KÄRLEK och ett tokgrattis på årsdagen darlingar! :D

2010-03-09 @ 21:37:41
Postat av: Mamma

Ja, det säger jag också - ÅÅÅÅÅHH, ni får mysa när han är hemma igen.

Puss

2010-03-10 @ 08:46:01
Postat av: syrran

grattis grattis grattis till er bada! puss och massa karlek <3

2010-03-13 @ 11:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0