Midsommarplaner

Hej alla glada! Jag har inte varit så flitig med att skriva. Vilket är snarare regel än undantag numera. Anledningen har varit att jag legat hemma sjuk i veckan och de gånger jag faktiskt känt mig manad att skriva nåt här så har blogg.se-portalen varit knas, så det har inte gått.

Anywho, jag var tillbaka på jobbet idag efter tre dagars sängliggande, snörvlande och hostande. Nu är jag okej och fit for fight igen. Hade det inte varit så trist väder var tanken att Rattle skulle köra ett gig utomhus idag, men det fick ställas in. Vilket kändes synd - det hade varit en skön comeback efter dunderförkylningen.

Med detta inlägg ville jag egentligen bara mest informera de det berör att jag nu bokat Stockholmsbiljetter för midsommarveckan! Kommer upp ett par dagar före, och åker hem några dagar efter. Lugnt och skönt och ingen stress alltså. Och jag kom mycket billigare undan än jag befarat! En femhundring för tur och retur. Och då blir det ändå X2000 hem. Inte så dumt? Nej, eller hur. Lite den.
Jag längtar massa nu. Ska få träffa Elsa! Min fina syster Elsa, som äntligen flyttar hem igen! Vi sågs ett par dagar i januari, men bortsett från det har vi varit ifrån varandra i ett fucking år! Min bästa Elsa, ska bli så fint att se dig. Så samlar vi ihop syskonen och gör nåt kul, bara vi sex!

Kommentarer
Postat av: syrran

Min fina bästa Linus!!! Det ska bli uuunderbart att du kommer upp! Jag längtar som bara den!!! <3 <3 <3

2010-06-11 @ 19:37:50
Postat av: Jonna

Du måste träffa mig också glöm inte det :)

Saknar dig baby!

puss

2010-06-13 @ 17:02:21
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0