Latast i världen

Jag är verkligen världens lataste människa om jag lägger manken till. Dett är helt otroligt! Jag har inte lämnat lägenheten på hela helgen - bara legat i mina hemmabyxor och bara gått upp ur sängen för att gå på toa eller lägga mig i soffan. Elli är bortrest och kommer hem först i morgon kväll, så det känns som om jag knappt pratat på två dagar. Ett par telefonsamtal kanske, men annars har jag bara sovit, druckit kaffe, lyssnat på musik och kollat på TV. Hur skönt? Inte konstigt att jag är lat - det är ju så härligt!

På onsdag kommer David ner från östkusten för att hänga i några dagar. Ska bli sjukt kul! Vi har inte setts på länge nu. Och det har blivit något av en stående punkt på somrarna - David är den som alltid hälsar på. Sånt gillar vi. Jonna var väldigt duktig ett tag också, men hon har slackat av på sistone. Get it together!

Men på tal om musik är det denna låt som jag skrålar på här hemma och dunkar på hög volym i iPoden. Kelly Rowlands nya "Commander", prodad av David Guetta.


Kommentarer
Postat av: Jonna

SLACKAT AV?? OMG... oh no you did'nt!!

Haha vi får väl se om det blir en helg över kanske... sommarn är lång vettu :p

puss

2010-06-14 @ 10:29:32
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: David

Visst är jag duktig? Jag kommer fan varje sommar :) Men det gör jag så gärna så, för det är alltid lika trevligt!



Jag byter dock sällskap varje gång jag kommer ner. I år får älsklingen följa med, och det ska bli hur trevligt som helst.



Ser fram emot denna tripp till västkusten. Ladda för parkhäng i solen!

2010-06-14 @ 18:42:00
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0