Tiotalet

Okej, då har det blivit dags att premiärblogga detta nya decenium. Nytt år, nytt svinkallt januari och allt är sig likt. Det är sjukt mycket att göra på jobbet. Jag sliter mitt väldigt korta hår flera gånger om dagen för att jag skriver 2009 överallt där datum ska anges. Jag är faktiskt väldigt väldigt trött. Ser fram emot att åka hem till familjen på lördag! En vecka uppe i 08a-land och inte en stund tänker jag stressa! Det kommer bli en massa runtflängande i vanlig ordning, det blir det ju alltid, men först och främst vill jag bara åka ut till Hemfosa och bara vara! Bara vara trött och glad och nöjd och med min familj. Jag längtar.

I dag är det trettondag jul och jag är ledig. Jag orkar inte göra nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0