Lägesrapport från sängen

Älskade lördag! Jag är trött och seg och älskar att ligga i sängen. No stress, på ett par timmar åtminstone.

Jag inledde min gårdagkväll med Rattle på Café KoM. Min Rattledebut för året! Sjukt kul att spela med de där stollarna igen. Mycket folk och massvis med skratt.
Efter Rattle var jag tvungen att fort åka hem för att jag glömt min telefon. Så jävla irriterande! Jag skulle på fest med jobbet men hittade inte dit, så att åka direkt från KoM gick inte för sig. Anywho, jag fick mellanlanda hemma och for sedan ut i bushen. Hisingen. Hem till Jim på jobbet. Där var folk fulla och glada och högljudda. Jag tog seden dit jag kommit och hade en jättekul kväll. Är glad att jag inte följde med ut sen. Det blev sent nog ändå!

Kommentarer
Postat av: Petra...

Stolle kan du vara själv ;)

2010-02-13 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0