Kommentarer

Jaså, så var det dags att lämna bitska kommentarer tyckte ni? Ja, jag är kass på att blogga. Usch och fy, ajja bajja. Nåja, ärade publik, här är jag igen. Och jag vill bemöta er kritik.

Jonna:
dags och blogga snart??

Ja, min skånska primadonna, det kanske är dags. En gång i tiden var jag grym på att blogga, men glöm då inte att jag back in the day jobbade i porrisen och då inte hade särskilt mycket att göra på dagarna. Då var bloggen ett tidsfördriv. Nu har jag mycket att göra. Då är bloggen ofta ett stressmoment. Jag förstår inte hur du lyckas.

Mamma:
just nu bloggar mina 3 barn efter deras ålder
Elin, äldst = jätteduktig bloggerska
Elsa, mellanbarn = någotsånär
Linus, lillskiten = små inlägg väldigt sällan
Dags att börja tävla med dina storasystrar!
Puss


Mor, kära mor, jag har ju försökt förklara att jag inte är den där dålige förloraren alla verkar minnas. Det gör inte mig att Elin bloggar mer än jag - hennes blogg är bättre än min! Elsa tycker jag i och för sig inte bloggar så mycket - det är Katta som står för det mesta. Men ja, jag ska försöka bli bättre. Tävla vill jag dock inte göra - det skulle nog bara göra detta till ännu mer av ett stressmoment.

Elin:
Hahaha, ja kom igen och blogga nångång, det är ju kul att läsa. Nu sista inlägget liksom, jättegulligt säkert men inte fan fattar man ett ord om man inte kommer från ISLAND! Okej?? Saknar ju dig så blogga lite, dit liv kan väl inte vara sååå himla hektiskt att du inte hinner?? Puss

Kul att läsa? Det är kul att skriva! Men det är svårt att ta tag i att börja skriva. Att liksom logga in och ha textrutan framför sig. När väl det är gjort så kan jag alltid plita ned nåt oviktigt. Typ som nu. Lite den.
Och det var faktiskt ganska gulligt det jag skrev. Det förstod i alla fall Þóra. För att översätta: "Grattis på födelsedagen älskling! Du är så fucking underbar!" Romantik så det förslår.



There you go folks! Nu har jag bemött er kritik, tagit den till mig, och gått vidare. Vi hörs snart! Kanske. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så, nu gjorde du mamma glad! Älskar dig i massor oavsett hur mycket eller lite du skriver, det vet du väl.

Puss

2010-02-25 @ 19:32:28
Postat av: Elin

Bra, jag älskar dig också...fast ännu mer om du bloggar oftare;-) Tss,nu skoja jag haha..eller??

2010-02-25 @ 22:32:51
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det händer ju som du läser så JÄVLA mycket roligt i mitt liv så man känner ju att man bara MÅSTe dela med sig.. inga problem alls, bara att välja och vraka bland alla godbitar i mitt vardagsliv :p

2010-02-25 @ 23:08:42
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0