Hungover

I går träffade jag min äldstaste (?) barndomsvän Victor! Jag hälsade på honom på båtmässan, där vi jämt lekte när vi var små. Ut på en pub sedan, med hans Jennie, kusin Erik och dennes jänta. Victor, Jennie och jag ragglade hem vid halv två-snåret och satt uppe och diskutera politik och samhällsfrågor, väldigt hetskt vissa gånger, och shotade Opal. Vi kom i säng... jag vet inte när, men det var morgon. Nu sitter de på bussen på väg till Nyköping och jag är inte avundsjuk. Fy fan för en så lång resa när man är bakis. Själv vill jag inte lämna sängen idag.

Elli åkte till Köpenhamn igår för att hälsa på Ásta och Hallur. Det hade varit kul att följa med, men det kändes mest skönt att bara vara hemma. Och de kommer ju upp och hälsar på oss om några veckor.

Nu måste jag somna om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0