Lördag

Vilken fin kväll jag har haft! Umbilical Brothers var helt lysande. Jävlar vilken talang de två besitter! Sjukt imponerad över vad de lyckas göra med så små resurser.

Vi fyra följde upp föreställningen med krubbande på tapas-restaurang. Vi fick senare sällskap av Peter, och promenerade hem. Här har vi spelat Buzz och druckit rödvin. Hur mysigt som helst, typ. Nu börjar vi bli trötta. Vissa mer än andra.













Det är synd att alla mobilbilder jag tar gör ögon så väldigt röda. Jag försöker mixtra med olika funktioner för att förbindra detta, men har ännu inte hittat rätt. Men jag jobbar som sagt på't.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kuuul med bilder på den här annars bildfattiga bloggen :) Love it! Du är såå fin bror!

2010-04-27 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0