Blossa


Årets smak är Clementin och den var godare än jag trott. Glögg över huvud taget är ju svårslaget om man snackar dricka som stämningshöjare. Har legat i soffan och druckit och läst några nya avsnitt av Buffy. Hur sweet?

Tack Elin för att du påminde mig om att vi ska ha julmys i februari när Elsa kommer hem. Det ser jag fram emot! Och förresten tar jag tillbaka det där om att inte se fram emot denna julafton. Jag har ju ändå min Elli. Och vi kanske får sällskap av en vän eller två, så det kanske blir hur mysigt som helst. Ja, som sagt, jag tar tillbaka det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra:) Fast vi ses i januari....puss

2009-11-30 @ 19:49:22
Postat av: Mamma

Vet inte vem föregående kommentar är postat av......men det säger jag bara.....-Det är i Hemfosa du ska tillbringa dina januaridagar i Stockholmstrakten. Den, som förutom din familj,som vill träffa dig får vacker ta pendeln ut mot Nynäshamnstrakten. Jag är matrona - Jag bestämmer!

2009-11-30 @ 20:12:21
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0