God fortsättning!

I morgon är det tillbaka till jobbet igen, men denna julledighet har verkligen varit helt awesome. Fyra dagar sova, slöa, äta, fisa. Typ. Och igår var jag hemma hos Jimmie med lite folk och vi drog ut till BarBee sen. Det var en kul kväll.

Har varit på stan idag med Elli och gått i affärer. Nordstan är ju som tidigare nämnt ett helvete såhär års. Är det inte julruschen så är det mellandagsrean. Två julklappar hittade jag i alla fall, men jag är inte stressad över resten. Åker ju inte upp förrän den nionde så det finns gott om tid att hitta nåt åt alla. Min familj är ju ganska stor så att försöka vara kreativ nog att hitta tio presenter som faktiskt är lite skoj inte bara säkra kort kan vara klurigt. Får erkänna att det varit lite mycket säkra kort från min sida på sistone. Nåväl, de ska nog bli glada vad det än blir. Jag ser fram emot att få träffa alla bara.

I morrn kommer Pontus, Malee och Mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0