Twitter?

Jag har tidigare ställt mig väldigt skeptisk till Twitter och mest tyckt att det verkar ganska menlöst. "Det där tänkter jag hålla mig undan ifrån" har jag tänkt. Men så tänkte jag om Facebook också, för att bara nämna ett exempel.

Jag har inte skaffat Twitter än, men jag har kommit på mig själv med att fundera på att börja fundera på det. Hajar ni? Men jag vet inte hur det kommer att sluta, för en del av mig tycker fortfarande att det verkar menlöst. Vad säger ni? Det kanske bara skulle passa stilen som denna blogg följt på sistone.

Och ett stort shout-out till my homegirl Johanna, som gett bloggen ett välbehövt ansiktslyft. Du är tha shiznit, biatch.

Kommentarer
Postat av: Mahmutta

Hej älskling!



Jag köpte tröjan för ett presentkort. Bara så att du vet så är jag inte klar med din bloggdesign än, vill trixa lite mer!

2009-04-20 @ 18:01:54
URL: http://kattspya.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men Linus, du får väl förklara. Vad f-n är Twitter för något?????

2009-04-21 @ 08:04:19
Postat av: ---

Twitter är för losers!!

2009-04-21 @ 18:42:34
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0