Parmiddag

Planen var att några vänner och bekanta skulle komma över ikväll och käka middag och hänga lite, men p.g.a. flertalet avbokningar blir det bara Elli, jag och ett par som ska äta ihop. Parmiddag, med andra ord. Visst är det svennigt? Att en av gästerna faktiskt heter Svensk i efternamn gör bara det hela ännu mer klichéartat.

Elli och jag har haft parmiddag hemma en gång förut, och det var ganska stelt. Men kvällens par är ljusår roligare, så det kan säkert bli kul ändå. Och förresten så skräms jag inte så mycket av svennigheten - jag fascineras av den och tycker den är kul att studera. Elli däremot tycker att det hela är skitläskigt. Och skulle vi addera ett parti Pictionary till det hela så skulle han säkert få en hjärtattack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas inte att det är jag och saina som räknas som det tråkigare paret ni ätit middag med????!!!! om om vi INTE gör det, så räääknas inte vi som parmiddag? huh?! ;)

2009-04-27 @ 19:40:00
Postat av: Linus

Förlåt Charlie! När du och Saina är här så tänker man inte ens på att det är par. Ni är ju bara de där bästisarna som kommer och hänger! ;-)

2009-04-27 @ 20:49:32
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra älskling, det var det jag ville höra. :D

2009-04-28 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0