Fucking frisör

Just hemkommen från frisören. Bara för att ni ska förstå grejen, så börjar jag med att säga att jag hatar att gå till frisören. Min syster är den enda frisören på den här delen av galaxen som kan klippa mig snygg. Elsa är verkligen the shit, men vad ska man göra när man befinner sig på varsinn kust?

Jo, jag alltså gå till en annan frisör. Väl där fick jag vänta i nästan 40 minuter! Okej 35, men det är fan inte okej ändå - särskilt som frisören inte säger ett ljud om det när jag väl får sätta mig i stolen! Inget "Ursäkta att det tog lite tid" eller vad som helst. Den jäveln.

Jäveln var en 50-nånting kärring som hade plastikopererat ansiktet så många gånger att hon nästan liknade Amanda Lepore (utan att vara transexuell diva). Och när Jäveln väl sätter igång är hon sjukt långsam, och jag känner hela tiden på mig att det inte kommer att sluta bra. Men jag satt där i tyst protest och kände hur stämningen blev tryckt av min iskallt tysta ilska. Hon tyckte det var jobbigt att jag var tyst, och det gottade jag mig i.

Jäveln tog många hundralappar betalt också - och jag är (big fucking surprise) inte snyggare nu är jag var när jag gick dit! Dessutom faller det små hår av mig, för FittJäveln fönade inte ens ur håret på mig när hon var klar!

Elsa, du måste komma ner, jag klarar mig inte utan dig! Jag är arg, och behöver dig!

Kommentarer
Postat av: ---

och som en typisk svensk så sa du inte ett ljud efteråt eller hur?? haha "tack tack" :)

2009-04-08 @ 20:29:48
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Elli

Men jag tycker fortfarande att du är så jätte snygg och fin!!! Plus... Om en vecka blir det bra igen ;)

2009-04-08 @ 21:53:58
Postat av: Mahmutta

Visa bild.

2009-04-09 @ 00:04:44
URL: http://kattspya.blogg.se/
Postat av: Syrran

Min lilla skitkorv... hahahahaDet blir bara roligare och roligare för varje gång! Om det blir som vi hoppas så tar jag såklart med saxen till staterna, och då kan jag klippa dej varje vecka ;)



Pusssss

2009-04-09 @ 08:49:59
Postat av: Þóra

Jag vill se kort :)

2009-04-09 @ 12:00:31
URL: http://tonskald.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0