I en blodpöl

Fan så orolig jag har varit! I en dryg timme har jag försökt få tag i Elli, utan att han svarat. Jag gissade att han låg hemma och sov, och killen som vaknar av att jag andas "för högt" borde utan minsta problem vakna till liv av att telefonen som ligger femton centimeter från huvudkudden börjar tjuta och vibrera - men icke. Sjutton samtal till mobilen och fem till hemtelefonen, men ingen yrvaken kärlek i andra änden av linjen. De flesta olyckor sker ju som känt i hemmet, och bilden av att jag skulle komma hem till en blodpöl med innehållande pojkvän, liggandes på köksgolvet, cementerade sig snabbt på näthinnan. Fy fan.

Nu har han äntligen ringt tillbaka. Mobilen var för första gången i världshistorien på ljudlös, och hemtelefonen hade han ignorerat. Men usch, min puls är fortfarande hög.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Usch, hemska tankar. Sluta tænka så.



Hoppas du mår bra och att stressen inte tar før hårt på dig. Se till att Erlendur håller igång så han inte vænjer sig vid att du fixar allt i hemmet ;)



Hær i Norge ær allt bra, men det ær tråkigt att hålla på och uppdatera varandra øver internet. Jag behøver ditt nummer så jag kan ringa istællet, vill du messa mig på Facebook?



Ta hand om dig!

Kram

2008-11-16 @ 16:47:43
URL: http://jesperahlin.com
Postat av: Anonym

Men Linus, jag stalkar ju redan dig. Men du tycker ju bättre om skäggiga män än om yppiga damer så jag känner mig som redan besegrad!

2008-11-16 @ 18:50:16
Postat av: The.Beautiful.S

Hönsmamma?

2008-11-23 @ 09:27:35
URL: http://beautifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0