Pre-Dublin

Sådär, nu är alla kläder jag behöver inför veckan i Dublin/Stockholm färdigtvättade. Åkte till min gamla tvättstuga och gjorde jobbet där. Fan vilken skillnad det är att tvätta med, kontra mot, torktumlare! Men Elli har klagat om det där nu, och han var tydligen inte den första, så det blir förhoppningsvis ändring på det snart.

Jag ser fram emot den här resan så mycket att det inte är klokt! Jag kommer förvisso bara att kunna spendera ungefär 100-150 kronor om dagen, eftersom jag är pankare än jag nånsin varit, i princip (fan vad det kostar pengar att flytta!) men syftet med hela resan är ju faktiskt att vi får tid till att verkligen umgås.

Kommentarer
Postat av: P

Jag hoppas du får det fantastiskt. Dublin is lovely! Missainte att besöka området som kallas Temple bar. Där bodde jag.

2008-05-16 @ 22:32:37
Postat av: Mamma

Glöm inte passet! Vi ses i morgon. puss

2008-05-17 @ 10:19:14
Postat av: Frida

Jag är väldigt glad för din skull! Ha det underbart!

2008-05-17 @ 13:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0