Back before you know it

Det var mycket som inte blev exakt precis som det först var tänkt. Till exempel hann vi inte måla klart allt vi ville måla klart, och vi hann inte packa upp och sortera allt vi ville packa upp och sortera.

Men på något sätt måste det ju ändå fungera. Gå ihop.

I morse landade Arnar, och med sig hade han inte Haffi. Haffi hade varit tvungen att stanna kvar i Köpenhamn på grund av jobb. I stället hade han med sig en väska med kläder och en kasse med Baileys. Inte allt för illa substitut må jag säga. Nu måste vi bara röja tillräckligt mycket där hemma så att vi får plats med en sovande Arnar. Det ska nog lösa sig.

Här på jobbet är det som väntat väldigt lite att göra. Röd dag i kombination med regn brukar ju sällan vara ett guldrecept för att vilja gå ut och shoppa. But I'm still cool, jag har ju musik och ett stort glas vatten. Och så datorn så klart.

I afton ska vi dricka öl med Aron. Det blir nog fint.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Ledsen att jag bangade Gossip, jag var verkligen sugen. Nästa gång är jag först, mest och sist!

2008-05-03 @ 12:22:33
URL: http://jesperahlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0