Motivation

Ännu är vi inte iväg. Elli hade med sig en kollega, Anne, hem. Så det blev husesyn och kaffe. Och massa pratande. Mest om att Myrorna är galaxens värsta arbetsplats, men det är ju redan allmänt känt. I mina kretsar i alla fall. Well, jag får gratis kläder så big ups för den biten i alla fall.

Hade även planerat att åka ut till nån butik på Hisingen för att kolla efter nya handtag till köksluckor och garderobsdörrar (de vi har nu är from hell), men nu har ju klockan hunnit bli sen så det får tas om hand en annan dag. Faktiskt börjar jag bli tveksam till om vi ens pallrar oss iväg för att tvätta. Hur ska man göra när man har en massa måsten, men motivationen inte räcker till? Tips? Någon?

Kommentarer
Postat av: Petra

Man får lura sig själv. Man kan hoppa hoppsasteg, då blir allt roligare och kanske lite jobbigt för att man blir trött. Ni kanske har badkar? Man kan tvätta där. Eller göra som Pölsa, använda diskmaskinen om man har en sån. Fast det blir ju inte centrifugerat förstås... Jag köpte ett par svarta byxor som nästan var lagom till fyndpris. Men nöjd är jag inte... Skorna passade ju inte till och kavajen har jag ännu inte hittat. I-landsproblem jag vet, men ändå.

2008-04-07 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0